vrijdag 16 juni 2017

Zomers Kaartje



Dat is wel heel toepasselijk gezien het weer, wat een heerlijke zomerse dagen hebben we al gehad en vanaf dit weekend staan er nog meer aan te komen.
Heb weer een spiksplinternieuwe stempel in mijn bezit van de super sweet Farmer Tilda.
Tilda is ingekleurd met Ranger Distress markers en voor de papiertjes en embellies heb ik af en toe heerlijke felle kleurtjes gebruikt niet zo gebruikelijk bij mij maar zo af en toe wel heel leuk om te doen.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Marvelous Magnolia challenge blog: Anything Goes
All about Magnolia Challenge: All about Anything Goes
Simply Magnolia: Garden & Blooms



Dank voor jullie bezoek aan mijn blog !
Lieve groetjes, Ellen


4 opmerkingen:

Ellen zei

Hoi Ellen, wat een dotje heb je gemaakt zeg...alles pas mooi bij elkaar en zeker zomers!
Liefs Ellen

Antoinette Voorn zei

Hele schitterende kaart Ellen ! Xxx en groetjes Antoinette

Gina's Cards zei

This is such a beautiful card Ellen! I love the shape and beautiful details! Thank you for sharing with us at Marvelous Magnolia, good luck and I hope you will join us again.
Hugs
Gina xx

Plony zei

Wat een lief kaartje weer......Heerlijk om te zien. Ik geniet hier altijd.....en ik vind het fijn dat je meedoet aan onze challenge bij Simply Magnolia.
xxx Plony